Liga Cs 1.6 3on3 Steam

Zapraszamy na lige 3on3


#1 2009-08-17 13:09:21

admin

Administrator

Zarejestrowany: 2009-08-17
Posty: 18
Punktów :   

Regulamin

REGULAMIN LIGI Cs 1.6 3on3 STEAM



Counter-Strike 3on3 MR12 Ladder

ZABRANIA SIĘ UŻYWANIA WULGARNYCH/OBRAŹLIWYCH (obrażających czyjeś poglądy) nazw klanów oraz graczy!

a) Ustalenia początkowe:

- Liga rozgrywana systemem MR12
- Po 12 rundach zmiana stron.

b) Konfiguracja gry dla graczy:
- color depth (głębia kolorów): 32-bit
- cl_updaterate 80-101
- cl_cmdrate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- ex_interp 0.01 - 0.03
- fastsprite 0
- gl_max_size > 256 (większa bądź równa 256)
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- rate 20000-25000

Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie ekwipunku i broni na początku każdej z rund.

c) Obowiązkowa konfiguracja serwera:
- Serwer obowiązkowo musi być zabezpieczony systemem Valve Anti-Cheat Secure.
- Serwer gry musi być serwerem STEAM.


* Uwaga! za zgodność ustawień serwera jest odpowiedzialny klan, który go udostępnia.
** Na serwerze mają byc wyłączone wszystkie pluginy (amx & amxx) utrudniające rozgrywanie meczu.

d) Lista map:
-de_cpl_mill
-de_inferno
-de_train
-de_nuke
-de_dust2
-de_cbble

*Wybór map: Gramy 1 mapę wylosowaną przez system.Nie ma możliwości zmiany mapy w jakikolwiek sposób=usunięcie meczu

e) Wymogi do zatwierdzenia wyniku:
- Screeny: rcon statusu( w konsoli wpisać:rcon status ,a potem snapshot [screeny wykonuje drużyna mająca rcona na serwerze]), Smok'a z modelem gracza przeciwnej drużyny w tle oraz tabelka + obowiązkowe screeny z połówek meczu z wynikami!!!
- HLTV (możliwe tylko za zgodą obu drużyn)
- Gracze każdej drużyny są zobowiązani do nagrywania demek z każdej połówki meczu (pov) i zachowania ich przez 24 godzin od zakończenia meczu.Za brak każdego dema -5 pkt (za brak wszystkich w/o)
- Wyniki meczu akceptują drużyny, w przypadku protestu będą wymagane w/w rzeczy, oraz akceptacja Administratora.
- Jeżeli uważasz ,że drużyna przeciwna grała niewłaściwie, bądź oszukiwała, wykorzysywała BUGI(błdy) mapy określ w których minutach demka widzisz owy błąd/fałsz wtedy przyspieszy to zatwierdzenie(bądź nie) wyniku meczu i ulepszy wykrywalność oszustw.
- Każdy gracz ma obowiązek udostępnić swój screen smoke z tabelka i net_graph3. W razie jakichkolwiek odstępstw od regulaminu drużyna traci -3 rundy na rzecz pokrzywdzonej drużyny.
- Jeśli drużyna nie stawi się na mecz w wyznaczonej godzinie (max 15 min spóźnienia) wynik zostaje zapisany jako 30:0 dla drużyny która sie stawiła.
- Do zatwierdzenia w/o potrzebne jest HLTV/demko z 20 minut od momentu wyznaczonej godziny rozpoczęcia spotkania.
- Dany zawodnik może reprezentować tylko jedna drużynę.

f) Obowiązki CL po meczu.
- Obowiązkiem Lidera klanu, po każdym meczu jest wgranie screenów smoke + net_graph 3 + tabelka. CL w jednym komentarzu udostępnia sg wszystkich zawodników. Zapobiegnie to zbędnemu spamowi. Czas na dostarczenie to 24 godziny. Po upływie tego czasu będą odejmowane pkt bądź w/o.
- Rcon status CL dodaje do komentarza, w którym są screeny sg. Mecze bez RS będą usuwane (za brak RS drużyna która hostuje mecz otrzyma -7 rund, jednakże aby mecz nie został usunięty drużyna gości musi udostępnić w komentarzy "Status" (wpisujemy w konsoli "status" i robimy screen). Brak RS lub Status oznacza usunięcie meczu.
- Jeśli masz wątpliwości co do gry przeciwników i chcesz obejrzeć ich demka, to piszesz w komentarzu, które povy Cię interesują, maksymalnie do jednej godziny od zakończenia pojedynku. Przeciwnik ma 24 godziny (od momentu poproszenia o nie) na udostępnienie dem (pov). Po upływie tego czasu będą odejmowane pkt bądź w/o

g) Punktacja w lidze:
- System punktacji:
  Wygrana 3pkt
  Remis 1pkt
  Przegrana 0pkt


h) Oszustwo:
- Używanie niedozwolonego oprogramowania etc. oskryptowania będzie surowo karane! (ban w systemie GameBite na 10 lat.)
- Gracze muszą się identyfikować własnym Steam_ID zapisanym w Profilu klanu. Zabronione jest uczestniczenie w grze na niezarejestrowanym, bądź nielegalnym koncie: Steam_ID.
- W momencie kiedy jakikolwiek zawodnika steamID nie będzie sie zgadzać z tym podanym w serwisie przyznawane jest w/o dla drużyny przeciwnej.

i) Flashbugi, tekstury:
- zabronione jest używanie tzw. bugów na mapach dotyczących m.in FB (Flashbang granade i chodzenie po (niedozwolonych) teksturach czy "przechodzenie przez nie"). Drużyna która zauważy, że przeciwnik używał jedną z w/w rzeczy zgłasza to po meczu adminowi ligi, a on wyciągnie z tego konsekwencje.
- -2 rundy za każde takie wykroczenie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.elpassoprzeciwdopalaczom.pun.pl www.cinemacityplaza.pun.pl www.cabalmasters.pun.pl www.se-k800i.pun.pl www.mroczny-uniwersytet.pun.pl