REGULAMIN LIGI Cs 1.6 3on3 STEAM
Counter-Strike 3on3 MR12 Ladder
ZABRANIA SIĘ UŻYWANIA WULGARNYCH/OBRAŹLIWYCH (obrażających czyjeś poglądy) nazw klanów oraz graczy!
a) Ustalenia początkowe:
- Liga rozgrywana systemem MR12 - Po 12 rundach zmiana stron.
b) Konfiguracja gry dla graczy: - color depth (głębia kolorów): 32-bit - cl_updaterate 80-101 - cl_cmdrate 80-101 - cl_cmdbackup 2 - ex_interp 0.01 - 0.03 - fastsprite 0 - gl_max_size > 256 (większa bądź równa 256) - gl_picmip 0 - gl_playermip 0 - rate 20000-25000
Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie ekwipunku i broni na początku każdej z rund.
c) Obowiązkowa konfiguracja serwera: - Serwer obowiązkowo musi być zabezpieczony systemem Valve Anti-Cheat Secure. - Serwer gry musi być serwerem STEAM.
* Uwaga! za zgodność ustawień serwera jest odpowiedzialny klan, który go udostępnia. ** Na serwerze mają byc wyłączone wszystkie pluginy (amx & amxx) utrudniające rozgrywanie meczu.
d) Lista map: -de_cpl_mill -de_inferno -de_train -de_nuke -de_dust2 -de_cbble
*Wybór map: Gramy 1 mapę wylosowaną przez system.Nie ma możliwości zmiany mapy w jakikolwiek sposób=usunięcie meczu
e) Wymogi do zatwierdzenia wyniku: - Screeny: rcon statusu( w konsoli wpisać:rcon status ,a potem snapshot [screeny wykonuje drużyna mająca rcona na serwerze]), Smok'a z modelem gracza przeciwnej drużyny w tle oraz tabelka + obowiązkowe screeny z połówek meczu z wynikami!!! - HLTV (możliwe tylko za zgodą obu drużyn) - Gracze każdej drużyny są zobowiązani do nagrywania demek z każdej połówki meczu (pov) i zachowania ich przez 24 godzin od zakończenia meczu.Za brak każdego dema -5 pkt (za brak wszystkich w/o) - Wyniki meczu akceptują drużyny, w przypadku protestu będą wymagane w/w rzeczy, oraz akceptacja Administratora. - Jeżeli uważasz ,że drużyna przeciwna grała niewłaściwie, bądź oszukiwała, wykorzysywała BUGI(błdy) mapy określ w których minutach demka widzisz owy błąd/fałsz wtedy przyspieszy to zatwierdzenie(bądź nie) wyniku meczu i ulepszy wykrywalność oszustw. - Każdy gracz ma obowiązek udostępnić swój screen smoke z tabelka i net_graph3. W razie jakichkolwiek odstępstw od regulaminu drużyna traci -3 rundy na rzecz pokrzywdzonej drużyny. - Jeśli drużyna nie stawi się na mecz w wyznaczonej godzinie (max 15 min spóźnienia) wynik zostaje zapisany jako 30:0 dla drużyny która sie stawiła. - Do zatwierdzenia w/o potrzebne jest HLTV/demko z 20 minut od momentu wyznaczonej godziny rozpoczęcia spotkania. - Dany zawodnik może reprezentować tylko jedna drużynę.
f) Obowiązki CL po meczu. - Obowiązkiem Lidera klanu, po każdym meczu jest wgranie screenów smoke + net_graph 3 + tabelka. CL w jednym komentarzu udostępnia sg wszystkich zawodników. Zapobiegnie to zbędnemu spamowi. Czas na dostarczenie to 24 godziny. Po upływie tego czasu będą odejmowane pkt bądź w/o. - Rcon status CL dodaje do komentarza, w którym są screeny sg. Mecze bez RS będą usuwane (za brak RS drużyna która hostuje mecz otrzyma -7 rund, jednakże aby mecz nie został usunięty drużyna gości musi udostępnić w komentarzy "Status" (wpisujemy w konsoli "status" i robimy screen). Brak RS lub Status oznacza usunięcie meczu. - Jeśli masz wątpliwości co do gry przeciwników i chcesz obejrzeć ich demka, to piszesz w komentarzu, które povy Cię interesują, maksymalnie do jednej godziny od zakończenia pojedynku. Przeciwnik ma 24 godziny (od momentu poproszenia o nie) na udostępnienie dem (pov). Po upływie tego czasu będą odejmowane pkt bądź w/o
g) Punktacja w lidze: - System punktacji: Wygrana 3pkt Remis 1pkt Przegrana 0pkt
h) Oszustwo: - Używanie niedozwolonego oprogramowania etc. oskryptowania będzie surowo karane! (ban w systemie GameBite na 10 lat.) - Gracze muszą się identyfikować własnym Steam_ID zapisanym w Profilu klanu. Zabronione jest uczestniczenie w grze na niezarejestrowanym, bądź nielegalnym koncie: Steam_ID. - W momencie kiedy jakikolwiek zawodnika steamID nie będzie sie zgadzać z tym podanym w serwisie przyznawane jest w/o dla drużyny przeciwnej.
i) Flashbugi, tekstury: - zabronione jest używanie tzw. bugów na mapach dotyczących m.in FB (Flashbang granade i chodzenie po (niedozwolonych) teksturach czy "przechodzenie przez nie"). Drużyna która zauważy, że przeciwnik używał jedną z w/w rzeczy zgłasza to po meczu adminowi ligi, a on wyciągnie z tego konsekwencje. - -2 rundy za każde takie wykroczenie.
|